Staat uw vraag er niet tussen of is uw vraag nog niet helemaal beantwoord? Aarzel dan niet om contact op te nemen via één van de onderstaande methoden:

FAQ

  • Wat heb ik nodig om en webwinkel te beginnen?

    Bij CloudCart kunt u direct starten! Het enige wat u verder nog nodig heeft:

    • Producten die u kunt verkopen in uw webwinkel
    • Een partner die pakketten voor u kan verzenden
    • Een contract bij een of meerdere van onze betalingspartners om betalingen te kunnen ontvangen
    • Motivatie om uw webwinkel tot een succes te maken!

  • Heb ik technische kennis nodig om een webwinkel op te zetten?

    Nee. CloudCart neemt alle technische aspecten voor u uit handen. Het systeem van CloudCart is een hosted platform wat zo is opgezet dat bijna alle technische handelingen geautomatiseerd zijn, en zo dus iedereen "in een handomdraai" een webwinkel kan opzetten, inrichten en bijhouden!

  • Heb ik webhosting en/of een domeinnaam nodig om te beginnen?

    Nee. CloudCart is een zogeheten "SaaS" (Software-as-a-Service) platform. De hosting en eventule domeinnaam(en) worden dus centraal geregeld door onze systemen.

  • Ik wil nu direct beginnen! Kan dat?

    Ja dat kan! CloudCart is een zogeheten "SaaS" (Software-as-a-Service) platform, wat het mogelijk maakt om realtime webshops aan te maken. Elk pakket wat u aanvraagt zal dus direct beschikbaar zijn, en als u kiest voor een domeinnaam zal deze direct door onze systemen worden geregistreerd! (of verhuisd als u al een domeinnaam heeft).

  • Geweldig dat ik direct kan beginnen, maar hoe kan ik betalen?

    Het is bij ons mogelijk om te betalen via automatische incasso, iDEAL, MisterCash en DIRECTebanking.

  • Hoe ontvang ik facturen van CloudCart?

    Facturen van CloudCart zult u in PDF formaat ontvangen op het e-mail adres dat u heeft ingesteld in het beheerpaneel. Als u een webshop pakket of domeinnaam heeft besteld of verlengd heeft zult u binnen 14 dagen de factuur krijgen. Deze facturen worden door het systeem automatisch gegenereerd en verzonden naar uw e-mail adres.

    Standaard wordt er de 2e en 16e van de maand gefactureerd en geïncasseerd, hierdoor kan het een paar dagen duren voordat u uw factuur ontvangt. Indien u in de tussentijd meerdere producten besteld, zullen deze bestelde producten op één factuur komen.

  • Wat kost een webwinkel bij CloudCart?

    Een overzicht van onze pakketten met de bijbehorende prijzen kunt u vinden op deze pagina

  • Kan ik ook e-mail adressen aanmaken?

    Ja, wij verzorgen en geautomatiseerde koppeling met Google Apps. Via Google Apps kunt u per domeinnaam 10 gratis e-mail boxen aanmaken en beheren. Ons systeem zorgt ervoor dat uw e-mail op de juiste manier wordt afgeleverd bij Google. Meer informatie over Google Apps kunt u hier bekijken.

  • Heb ik een designer of programmeur nodig voor mijn design?

    Nee, u kunt via het beheerpaneel eenvoudig het uiterlijk van uw webwinkel aanpassen, zonder dat hiervoor technische kennis nodig is!

  • Kan ik meerdere webwinkels beheren in één beheeromgeving?

    Ja dat is mogelijk! In het beheerpaneel heeft u de mogelijkheid een ongelimiteerd aantal webwinkels aan te maken. Het voordeel hiervan is dat u één overzicht heeft van alle orders, klanten, en producten (uiteraard is het mogelijk deze informatie ook per webshop apart te weergeven). Ook kunt u producten op meerdere websites tegelijk plaatsen zónder dat u het product meerdere keren hoeft te uploaden! Ook als u wijzigingen bij een product doorvoert of een product verwijdert, zal dit op al uw webshops worden doorgevoerd.

  • Welke talen kan ik gebruiken in mijn webwinkel?

    Op dit moment ondersteunt CloudCart vanaf pakket Large een 7 tal talen. De talen die u standaard kunt gebruiken zijn Nederlands, Engels, Duits, Frans, Noors, Deens, en Zweeds. Onze software is echter continu in ontwikkeling, waardoor er regelmatig talen worden toegevoegd. Wilt u graag een andere taal koppelen aan uw webwinkel? Neem dan contact met ons op!